Friday, November 12, 2010

Mak.. abah.. ampun.. kiter sengaja nakal jap.. sy x nak baca buku..

aduh.. gawat eah.. exam makin mendekat.. tinggal seminggu je lagi nak nek exam.. dalam seminggu ni bape hr je free.. maklumlah, raya haji mendekat.. tempahan kuih akan membanyak.. Ya Allah.. apa nak jadi ni.. aisyah.. mane buku? x bawak balik.. bawak balik kertas2 je..
target nk habiskan kertas2 tu dulu.. balik baru bukak buku.. tapi???
hehe.. seperti biasa.. cita2 ku memang hebat.. hehe.. tapi.. hehehe.. dot..dot..dot..

aku memang gemar menakutkan diri.. kalau aku x takut.. x ter"push" perasaan nak buat tu, buat nih..
kesian mak abah dapat ank mcm ni..

saya akan buat sesuatu bila saya ade mood.. haha, tapi x jugak.. kalau nak buat baik, sy suke push diri.. kalau x ajar diri untuk buat.. sampai bile tak terbuat.. kalau dah jadi tabiat, insyaallah ikhlas lama2.. tapi lain pulak dengan sorang shbtku ni.." kalau rasa ikhlas nak buat baru sy buat".. mcm tu la lebih kurang gaya bahasanya..
aku menjawab:"oh.. mcm tu ea.." ak memikir.. eh, lainnye die ni ngan aku.. hehe, prinsip die benar.. tapi sy jrg praktik prinsip ni except study.. kalau sy ikhlas nak study, sy study.. hehe

mak... bile nak ikhlas study ni????

dik, tolong akak dik.. nape kamu rajin sgt, belakon ke tu?
mesti die jawab: cikgu, tutup laptop.. no blogger n FB!

~......~

No comments:

Post a Comment